Clinica Hereditas Suceava. Fericirea vine din interior.

Dermatologia este știința care se ocupă de diagnosticarea și tratamentul
afecțiunilor pielii, părului, unghiilor și mucoaselor adiacente.

În dermatologie, în majoritatea cazurilor, diagnosticul se bazează în special pe
examenul clinic și depinde mai puțin de investigații paraclinice sau de performanțele unui aparat.

Pielea este cel mai întins organ al corpului și reflectă starea de sănătate a corpului, acționând și ca o barieră împotriva agresiunilor externe.

Există mai multe ramuri ale dermatologiei moderne: dermatocosmetologie, dermatologie estetică, dermatoscopie – depistare precoce a cancerului de piele, dermatochirurgie, dermatovenerologie, dermatopediatrie, antiaging, iar din punctul de vedere al aparaturii medicale se folosesc tehnici moderne: laser CO2 și laser pentru tratamentul diverselor afecțiuni ale pielii (rozacee, hiperpigmentații), rejuvenation, aparatură pentru tratamentul celulitei.

Dermatologia este însă o specialitate cu strânse legături cu alte ramuri ale medicinei, în special cu medicina internă, pentru că multe afecțiuni sistemice, ale organelor interne au manifestări cutanate.

Diagnosticul dermatologic se bazează pe anamneză, discuția cu pacientul, examenul întregii suprafețe corporale și a mucoaselor, examen justify pe aparate și sisteme și examene de laborator specifice.

Echipa Medicală Clinica Hereditas

Medici Clinica Hereditas

Dr. Elvira Hreceniuc
Medic Primar